Storebror!<3

jag sitter och lyssnar och kollar på olika minneslåtar till folk som gått bort... och jag vet inte men kopplar de till min bror, även fast han levet. Men jag de jag tänker på är att han är verkligen  helt underbara bror! han hjälper mig igenom allt, jag kan prata med han som en kompis! jag kopplar nog, att jag tänker tanken om han skulle gå bort,  de skulle vara som om mitt halva härta försvann!  jag skulle överleva de... men jobbigt skulle de blir. och förr i tiden när vi var mindre då blev de ju bråka hela tiden, men de hör till du blev äldre och mognare, du behandlade mig mer som din syrra, jag blev äldre och fattade hur bäst storebror jag har!  helt sjukt! du är verkligen den bästa storebrorn jag har iaf! så många minnen vi har! de går inte en dag utan att jag tänker på dig!
och alllt med ditt jobb, jag tycker de är så kul när de går bra för dig! då går de bra för mig!

Rätt tråkigt nu hemma utan dig, men vafan jag klara mig, men de blev bara jobgit när du flytta menmen jag ska väl också flytta någon gång. du får mig att bli motivierad till saker får mig att kämpa!
Kommer aldrig glöma, vårt snack på nyår! vi ska alltid stå på samma sida med varnadra. umgås så myckt vi kan. aldrig svika mamma!

du är verkligen en av dom bästa bröderna jag komemr ha, och vi måste ses sanrt!



alltid samma sida!
jag älskar dig storebror<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0