dagne idag

började med att jag kom till svenska, kollade på film så de var inget spciellt jag missa, sen var jag i skolan till tio i 3, skoldagen var helt ok inget jobbigt som ploppade elr något. sen väntade jag på olivia i tyyyp en timme med elin och massa andra, sen när elin drog hem så taggade jag till olivia, och terry kom för hon ville ha sällskap mot stan,sen  vi åkte in till brommaplan och fixade lite saker, sen drog vi hem mot ekerö igen, jag åkte hem till Henke sen var jag där och kollade på film tyyyp tills halv elva och dåå åkte jag hem! :D

och imorgn är de FREDAG! inget spciellt komemr hända bara att jag ska sova hos helena!:D sjukt  länge sen men kul ska de bli! :D




ska dra mig till sängs nu iaf pussspuss/ is

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0