vad e folks problem hela tiden?!

nu äre så att jag tydligen inte får vara med mina bästa vänner.... att folk fortfarande orkar bry sig? folk säger att jag har blivit förändrar. och de skiter jag i! så bra jag mår med mina bästavänner de e helt sjukt! och sen allt jävla skit med skolan.... de har fan aldrigt varit en lungt stund.. alltid någon som kommer och hackar.. alltid allltid! fattar inte jag är också människa. jag kan ta lika mycket skit som ni. men fan någon gång tar de emot att ta in all skit! men de e inte många som fattar nu  hur jag egentligen mår. men är tacksam för att jag hittade er!<3 orka rinteskriva mer........ blir bara ännu mer arg

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag älskar dig och finns för dig <3

2009-03-07 @ 03:42:44
URL: http://oliviao.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom ihåg det sen också

2009-03-11 @ 19:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0