skolan

sitter i skolan meddan alla andra har sovmogron.. -_- v som har särmatte måste vara här, så jag och terry och  till ifrån 9an sitter här med massa 7or och räknar matte som vi inte ens kan! dom är typ smartare!
iaf idag ska i svenska efterdet här sen vet jag inte längre :D iaf efter skolan ska jag hem, för jag har musik provimorgn och papprena är borta jippppi. sen är de torsdag då ska jag öva till vårshowen och fredag sistasagen!!!!! då är de vårshowen och min läare säger att vi ska sluta halv 7 med BIG no för halv 8 är de avgång på båten och vi ska äta innan och åka komunalt in till värtahamnen och sen ska  jag helena olivia o och marcus åka iväg! naajs!

ska lyssna lite på matten nu såå jag inte behöver känna mig dålig för 7orna är bättre :)


pusssilipussss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0