sjuk

har inte orkat skriva på länge, vet inte vrf men jag somnar typ på en gång när jag kommer ´hem och så. iaf är hemma nu för jag e sjuk alla e typ sjuka nuför tiden har fårr bihållsinflammation och har jättejätte ont i halsen.. och mina ögon ska vi inte prata om :( iaf igår gick jag till skolan även fast jag var sjuk trodde de hade blivit bättre men nej, iaf vi hade vollyboll turnerning :) vi kom 2 i hela skiten :D i mitt lag var de jag gurkan helena jonas totte  och adrian! toppen laget;)

när man är hemma så här och har tråkigt äre bara jag som tänker om sommaren då? och undrar när den ska komma? aldrig längtat sååå här mycket :(
iaf nu ska jag hämta te inne på min 5e kopp typ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0