ikea idag?

sak åka till ikea idag tror jag med mamma och Daniel, han har flyttat hem ifrån såå nu e jag själva med min lillebror ludwig. iaf daniel ska handla lite saker till hans lägenhet. och jag sak väl också handla något, funderade på en ny hylla till mitt rum en stor. iaf igår, så var jag med Olivia b  och sen kom helena :) vi gick till gårn, på någon så livebanskväll, inte de roligaste kanske men orkade heller inte dra till husby där alla dom andra var. haha inte så mycket med de åkte hem vid 12 och tyyp gjorde inte ett skit :)  nu sitter jag och kollar lite på vad jag ska köpa för något nytt till våren :) den börjar ju kommmmmmma nu :D<3



en sommar bild sååå man längtar ännu mer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0