sååå sitter här igen nu .. har inte orkar skriva.

iaf slutade skolan idag tyyp tio i 3 träffade mamma sen åkte vi hem. blev på hippad av en liten ludde som tyyp dampade.. aja tänkte gratta helena vicko och olivia s som fyllt år, helena och vicko igår  grattis älsklingar!<3 sen olivia s som fyller år imrogn ;)
i fredags gick vi och på marina i jungfrusund elr vad de heter :P de avr super mysigt! sen åkte vi hem till sebbe, där avr de också kul! :) orkar inte ta allt i detalj, så jag säger bara att de var mitt i prick!!! helt underbar kväll!

ikväll ska jag hem till elin som ska hjälpa mig att plugga, har inte lämnat in någon so läxa..... fan jag som ville ha högre betyg där i, de komemr ju gå så där.

sanrt sak gymnasevalen vara inne, är hellllllllt super stressad över de har ingen ide alls vad jag ska välja, elr jo vill ju gå designe elr frisör.. orkar inte mer plugg i böker osv :)  jajjaja nu måste jag leta efter mitt busskort som är helt borta :(

slänger in en bild på helena, hon avr den ända jag hade bild på, i min data :P


grattis älksling :)<3

Kommentarer
Postat av: Helle

tack baby :D

2009-01-19 @ 18:57:07
Postat av: Olle

Tack idisss ;)

2009-01-20 @ 16:59:35
Postat av: isa

haha du har ju snott min bild din lilla tjuv :)

2009-01-24 @ 22:07:38
Postat av: ida

hahaha klart den e ju så fin :)

2009-01-25 @ 14:11:16
URL: http://identitycrisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0