home

sitter hemma nu :) kom hem ifrån från elin för tyyyp en timme sen åt och städade mitt rum! uscccch hatar de!

skolan började idag.. :/ tråkigt men kul att träffa kompisarna!
efter skolan åkte jag helena elin och terry in till staden, skulle fixa vax åt elins dreds sen skulle helena följt med till slona men hon var tvungen att åka hem för hennes syssr hade glömt nycklaran el något sådan :( de var väldrigt tråkigt!</3

vi åkta till solna jag och elin jag hade kvar pengar på på mitt presentkort så jag köpte en kläning som jag inte vet när jag sak andvända men köpte den iaf sen ett linne  så köpte elin något linne och en kofta tööjp men nu ska jag kolla på film och duscha kanske bloggar i skolan imorng om jag får tid :)


slänger lite bilder ifrån nyår ;)
PUSS PÅ ER
 jag och brorsan!

 strömmen gick och de blev allsång!<3

 :)

 helllleni :) + andra folk!

 coola!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, ser ut som någon hade ett najs nyår? :)

2009-01-09 @ 20:21:28
URL: http://popshop.blogg.se/
Postat av: ida

haha de var bäst! :)

2009-01-10 @ 16:56:46
URL: http://sandiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0