hejsan!

har nte skrivit på länge har inte orkat!
funderar på om  jag ska hem till min moster och tyyp hälsa på! länge senda.

iaf igår var vi först och kollade på mamma-hocky HAHA as kul :P
sen gick vi hem till marcus, de avr helt ok :) först var de bara jag och marcus, sen kom olivia o. efter ett tag kom helena och micke! mycket trevligt! sen tyyp satt vi och lyssande på musik och hade kul! efter ett tag drog helena och micke hem. jag och marucs dra till statoil mat! underbart!
efter det gick vi hem till marcus och fortsatte! :)


egentloigen skulle jag dragit till daniel (bror ) och william!

men orkade inte plus att jag måste passa min lillebror!

 
hittade en bild på ludde hemma hos oss! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0