har tråkigt :/

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
oh yeah
2. Höll du några av dina nyårslöften?
tror ej att jag hade några löften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
haha njenje tack för de!
4. Dog någon som stod dig nära?
nej de tror jag inte!
5. Vilka länder besökte du?
kommer inte ihåg
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
nej inte var jag kommer ihåg töjp.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
oj, de är många!
8. Vad var din största framgång 2008?
halva 08 blev väl skolan
9. Största misstaget?
när jag höll på att mista min allra bästa vän! men nu är de super mellan oss, jag älskar dig!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
hahah mina händer har väl tagit lite stryk efter burken och sådant roligt:P
11. Bästa köpet?
hm ingen aning, allt jag köper är bra annras hade jag väl inte köpt de?
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och annat roligt ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja!<33333333
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
de är verkligen många!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare
16. Vad önskar du hade hänt, som inte hände?
inget folk behöver veta, dom som står mig närmst vet.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
nej de tror jag inte!
18. Hur tillbringade du julen?
hemma men fmailjen och släkten
19. Blev du kär i år?
japp tyvärr.. :/ men jag var glad så länge de vara
20. Favoritprogram på TV?
weeds
22. Bästa boken du läste i år?
hahahahha läser aldrig!
23. Största musikaliska upptäckten?
ingen aning!
25. Något du önskade dig och fick?
yeas
26. Något du önskade dig men inte fick?
hahaha jaajaa!
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
kommer inte ihåg HAHA
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
klart. man e ju inte perfekt
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
haha helt olik ifrån 07
31. Vad fick dig att må bra?
mina bästa vänner!
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha fan vet jag:P
34. De bästa nya människorna du träffade?
dom 2 jag verkligen har kommit jävligt nära och trivs med i alla läger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0