har trååkigt igen.

One three hill eller O.C: ser inte på något av de men isf o.c
Ute- eller hemmakväll: hahah hm kallt= inne kväll varmt/sommar= ute kväll
Sommar eller vinter: SOMMAR
När är du Född: 1993
Vad har du på dig en ledig dag hemma: mjukisar ;)
Favoritfilm: hahah hm jag vene men älskar sommar filmer som tyyp 14 suger och sådanan
Smeknamn: idilin. elr min favorit idisspedis som helena kom på i lööv it!
Favoritfärg: rosa:)
Favoritlåt : haha de e många men just nu är de Highwayman med hoffmaestro! sommar på HÖG nivå
Maträtt: haha fan vet jag min och helenas slaffs elr hur fan de stvas... mohahha
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: vita
Vad gör du när du är uttråkad: kompisar, sover elr sitter vid datorn
Vad retar du dig mest på: folk som inte vågar ta för sig.
Läggdags: hahah hm. nu när lovet percis har slutat så 12-2 sen blir de väl att jag somnar 1 när skolan kommit igång och man är trött hela tiden
Nagellack: vene ljusrosa gillar jag
Husdjur: en katt ( som inte bor hemma :( )
Skostorlek: hahahha piiiiiiiiiiiiinit. 33-35.. :S
Syskon: en hel bror daniel 19 år. sen en halv bror jag bor med ludwig 3 år snart. sen 3 halv syrror som jag inte bor med, dom bor hos min pappa, men dom är 2, 5 och 8 år tror jag :P
Bästa bok du läst: läser inte mycket men då måste de väl vara vampyren i blackeberg.
Favoritparfym: cerutti elr hur den stavas sen tyyp d&g the one! me like.
Gillar du snö: ja kan vara mysigt (ibland)
Vilken film såg du på bio senast: vi hade iaf tur med vädert igen med mammi <3
Favoritgodis: lakris!


Kommentarer
Postat av: LINA

men ida nu får du uppdatera! :D

2009-01-18 @ 18:17:42
URL: http://larslina.blogg.se/
Postat av: ida

jaajaa ;D

2009-01-19 @ 16:44:42
URL: http://sandiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0