folk fattar inte, de finns ett få tal personen på en här ön som vet!

ni vet vilka ni är! och ni är underbara! man kan komma tille roch bara skriva ut allt, gråta! ni är så jäval underbara! ni vet percis hur ni ska hjälpa en, de är bara ni som kan göra sådant! men fan när folk som kommer ifrån ingenstasn och tror att dom vet så jäval mycket, dom kan tycka ner en sådan för jävligt mycket! ni kan bara elr jag sak säga Du, fattar inte vart ifrån du kom?! men du kom som ifrån ett savrt hål och bara tycker ner en så jävla mycket, du kan påverka hela min kropp med hjälp av ett ord.  sen ni som jag kan vänd mig vill, ni e så jävla bra.


går inte att bersvkiva i pengar för ni är mer värda än de!
kom ihåg att vi skrattar tills vi gråter och vi gråter tills vi skrattar
jag älskar verkligen er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig. från botten av mitt hjärta. tack!

2009-02-16 @ 21:53:50
URL: http://elineller.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag älskar dig gumman,

"för vi kan klara allt", kommer du ihåg? <3

2009-03-05 @ 23:50:34
URL: http://oliviao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0