skooooolan

 hej! har tyvärr inte bloggat på väldigt länge brero på att jag inte har haft någon datd hemma, har råkat göra så den har fått virus.. :( så jag får passa på här i skolans datasal med elin L!
vi kollar runt på saker som man kan förklara, elin ska välja att prata om en mobil hur den är gjort osv, jag vene än vad jag ska prata om de är jö töööpy svårt.. :S

jag kom på DE!!!!!!!!!! jag ska prata om en stol... :) kanske gör klassen  uttråkad menmen, de får dom leva med :D
nu har jag eva och sedan gymnaskit kvar sen äre slut för den här dagen, iaf efter sjolan ska jag åka hem fort måste bara plugga, har inte gjrot de på tyyp lääänge, så mammi ska hjälpa mig.

imorng onsadag ska jag aksnke åka och kolla på en vinterjacka de är ju tyyp kallt uteeee nu :(
 men nu slutar jag o en kvart måste fixa till  mitt arbete nu  :) 


puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0