sjuk..

är hemma och sjukk :( har man små syskon så har man -_-.... iaf har sovit en hel del idag. ska plugga lite senare iaf för imorgn måste jag till skolan..har misstat ganska mkt dom här veckorna vi har gått i skolan, inte bra!

men större delan av dagen måste jag resan en data för den ska tillbaka :( har sjukt mkt saker på den.. låtar och shit så de måste in på en annan datan och senda sak min andra data in på lagning, den har fått lite virus i sig. :( för den måste bli braaa igen :D  nu ska jag kolla vidare på top model 4 :) ha de braaa puss<3



slänger in en bild på mig och olivia, en gammal sådan.. :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHAHA, du måste skämta med mig hjärtat? <333

2008-09-16 @ 19:28:09
URL: http://oliviao.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA, du måste skämta med mig hjärtat? <333

2008-09-16 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0