knasiga kompisar

haha nu sitter jag här igen o läste nyss inlägget ifrån olivia o marcus :P
gulliga ni är o olivia tack så MKT för hjälpen :D

 idag har jag varit hemma ifrån skolan.. :( vaknadke med ingen röst men den kom tillbaka framt ill förmiddagen men de var skööönt att vara hemmma :D missade träningstidne emd elin tyvärr som jag verkligen ville gå på, men får ta den senare ;) de är ju inge bra att träna o halsont..
 har träffar olivia o marcus fixa lite sakr tills i helgen, längtar som faan till fregda då vi ska fira olivia o  ( oliviao.blogg.se ) hon fyller 15 jihoooooo.
de var någon fest i vby. får se hur de blir med den saken :)

nu ska jag iaf fortsätt kolla på om en pojke och sedan göra läxorna.. :(
 bloggar imorgn hare braaa KRAAAAAAAM



slänger in en somma bild i från smålan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0