en till blogg...... igen..

halloj allihopa, nu har jag gjort min 3:de blogg har glömmt bort mina lösenord på dom förra... :(
men nu ska jag verkligen komma ihåg de ska nog at o skiva upp de.

helgen iaf har sett ut som i fregdas åkte jag och min bror daniel till våran moster, hon ville inte sova ensam hemma för hennes kille skulle åka och flytta en buss..(?) iaf vi hade jätte mysigt vi gick och åt på någon restaurang, och efter de tog vi båten hem till min moster igen för att sova lite alla var helt sluuuut.
i lördags då kom hem vid 4 ifrån min moster åkte direkt till olivia för att sedan skulle vi åka hem till en kompis... i kaggen. men de blev ändrade planer så vi åkte och mötte upp olivia o, och therese. efterde skulle olivia o theres fixa lite saker, så jag och olivia o började gå till statoil vid ekebyhov märkte vi att de var några människor i skogen som sa att vi skulle komma in, vi kännde igen rösten på en av killarna K o N HAHAHA iaf när vi kommer upp i skogen var emil o hela de gänget där också, sedan gick vi alla till statoil, på vägen så mötte vi helena och elin som var emd ville o folket.. :) men dom skulle gå vidare till ekebyhov, efter ett tag ringer elin, och säger att hon ska komma till oss. vi inväntade alltså olivia S, therese och elin. killarn åkte vdiare till C och vi gick sedan till ekebyhov.. när folket hade fåt kanske liiiiite för mkt av de goooda :)


nu ska jag dra... min dans börjar om 1 timme JIPPPPPPPPPPI. i lööööv it!

hare bra, ska föröka blogga senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0