hemma hos linda

hejsna alla!

 nu sitter jag hemma hos Linda, de regnar ju föööörjävligt uteee -_-  iaf som sagt har jag ingen data hemma blirrrrr så leds.. måste få den tillbaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


idag i skolan har dee tyyp var soft, börjde med syslöjd gjorde klart mitt arbete och började på ett nytt arbtete :) ilöööööööööööööv syslöjd. efter den lektionen hade jag eva även då syslöjd :D:D:D:D:D
 efter evat lunch sedan hade vi englska.. suck... sen väntade jag o skolan på jag vet inte var splade lite spel med linda hihihi, ( jag vann)  nu sitter jag och väntar på att mammi ska hämta mig. ha de braaaaa provar blogga i skolan, iomrgon


PÖSS o KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0