Fattar ingenting?!

nu gör du mig helt förvirrad.. vrf blir de så här? vrf? vrf? vrf?

du sa jag hoppas på bättre tider..mellan oss? framstegn nej? pgd vaddå? mig? nje jag FÖRSÖKER  iaf att vi ska hålla kontaknten men de är något som inte går.. jag vene rikigt vad de är men de lilla som är där gör hela grejen så jävla stor!
de är en fråga som går runt o runt i mitt huvud och den måste jag fråga dig någon gång, drf måste vi träffas!

du har sagt att du har de jobbigt nu, och jaa jag vet att du har de och de märks på dig. du säger att du ska bli  bättre person och du ska sluta men saker som inte är bra. Du har blivit mycket  bättre person nu!
men jag saknar fortfarnde tiden.. </3

Is

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0