schooool

hejhopp!

sitter i skolan med mina BÄSTA VÄNNER  elin och helena :)
vi sitter och gör en hemligsak som ingen kommer (antagligen) få reda på ;) iaf. Idag var vi på föreläsning om 2 v: kriget. han som satt fast i koncentrationsläget.. synd om han.. :(<3 iaf sen hade vi ingen svenska läraren var bort(?) så jag och helena gick hem till henne för att hämta henns gymnastikkläder. sendan hade vi eva som de då var innebandyfinal.. tappen vann mot lidingö tööjp. sen ni suttr jag alltså här och gör lite grejs. sedan sak vi ha gymnastik vi ska ha TOMTESMYG!!!! as kul  :D sedan sak jag jobba dirr efter skolan. så kommer inte kunna blogg :( iaf måste dra gymnastiken börjar sanrt :)


pusss på er   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0