Hola

sittre hemma hos helena igen:D haft en jätte mycsig dag med henne, vi åka till solna  för att fixa lite saker boka tiden till naglarna, köpa nyårs kläder och annat.
båda köpte jätte snygga kläder på carlings, bässta affären!!!  iaf senare åkte jag hem till helena bytte om och därefter åkte jag hem till olivia b, och vi hyrde en sjuk film, den avr skojig men knasig. senda åkte jag till olivia och helena gick hem till M. sen kom therese till olivia och vi åkte ganska sanbbt till ekerö igen, vi träffade emil och folket och gick ner till ett ställe där mattes far tyyp jobbade (?) sen skulle alla dra och jag danne och tobbe mötte upp helena och vi gick hem till helena så nu sitter vi här i sängen och snacakr om livet


puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0