hemma igen :D

nu sitter jag här har precis städat klart mitt rum :) min lillebror vaknade nyss :) och ska sanrt äta så jag kan dra mig hem till helena :D
vi ska nämligen ha lucia imrogn :D
kameran hänger på serrni;)

iaf sak hem till helena behöver hjälp med engelska läxan och lite annat:D
Imrgon iaf ska vi samlas i Ekerö kyrka, KVART ÖVER 7 :O iaf kommer väl gå fint, efter som man sjunger såååååå otroligt fint den tiden när man precis sovit ..(?) hm.

iaf ska släna in lite bilder:D

en på mig i min kran som jag ska ha imogn :D rikigt najs... not.

sen på lite saker som mamma köpte till mig blandannat, 2 spegel ettiketer som man kan ha på julklappar elr något den ska jag andvända till min lärares blomma :D sen band till lucia! ovh sen 12 småsmåsmå julkulor :D skitsöta!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0