hemma igen :)

nu sitter jag här igen efter en till skoldag, började emd syslöjd efter de skulle jag på en sak för att lärar mig om datorprogram.. efter de hade vi englska vi kollade bara på film mycket lungt och skönt! så ag hade ork att åka till stan idag med helena och sedan hängde olivia B på in till staden också mycket trevlig tur med er brudar! jag hade lovat mamma att handla lite julklappar också så var tvungen att få in allt, men de gick bra. tyvärr var jag tvungen att lämna min sköna helena i stan :( men de gick sökert bra för henne med! :) jag mötte upp min mamma, lillebror och min lådsas far i brommplan, och vi åkte sedan till ikea jag och mamma skulle köpt en sak till min moster, men de slutade emd att vi bara handlade till oss själva. till mig köpte vi ett par tofflor och sen köpte jag 2 st röda ljushållare    2 STORA julkulor jag ska hänga i fönter. och sen ett snöre till kulorna :D

 fina va?







  här e dom OOOOOOTRoligt sexiga kulorna :O

Kommentarer
Postat av: helle!

Det gick jättebra för mig gumman, trist bara att ni lämnade mig ensam i staden. Drog ändå hem rätt snabbt, testade klänningen igen och lämnade tillbaka skorna. så det var chill! :)

2008-12-10 @ 20:49:15
Postat av: idilin

bra hjärtat:)

fan att de inte funkade med kläningen :( men vi får ta nya tag igen? :D puss på dig hjärtat<3

2008-12-10 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0