hemma ifrån skolan :)

åååh skönt att denna skoldag e slut! :D 
 skolan var inte så tråkig idag okej ju 1 tråkig sak... vi hade tydligen matte prov.. wouupsi :D

iaf tror de gick bra på so hade läste vi bara om judar.. inte så ansträngande. efter de hade vi eva och då övade vi på lucia tåget ;) gick väl ganska bra efter de hade vi gymnastik med PIA :D de var mycket roligt elr själva lektionen häll totten och gurkan i :D sedan slutade vi skönt :) jag mötte mamma i c för vi skulle låna en cd bok till mig för  jag måste ha sådan så nu försöker jag fixa in dom till min ipod men dom VÄGAR... -_- blir galen.. de går tyyp inte. iaf ska ut och möta olivia sedan som fixa de saker till mig :) ...mmmmh.. :) nu måste jag leka med min lillebror lite skriver innan jag ska ut och träffa olli och helena :D




slänger in en gammal bild ifrån sommras med några av 9orna :D

PUSS PÅ ER<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0