hemma hos bästis!

hejhopp!

sitter nu hemma hos min bärris helena : mycket najsigt!!!
idag har jag först varit i satn med helena skulle fixa lite grejer men ingent av de blev av.. :/ sedan åkte vi till nockeby och åt, MUMS!
efter de träffade vi helenas vänn linnea, mycket trevlig prick hon. sen gick vi hem till henne och väntade på att hon skulle äta sen gick vi ut och träffade hennes polers som skulle med ut sedan åkte vi till fp, och träffade linneas kille tror ja. sen åkte vi tillbaka till Alvik och jag och helena drog hem till ön. vi gick till statoil och sedan hem och satte oss vid datan. länge sedan jag och helenis sov med varandra så jag sa att jag skulle sova här idag:D imrogn sak vi in till solna för att fixa de saker som inte vi gjorde idag :) ska bli mysigt med en shopping runda med helena :D

ska väl sova nu och helena skulle göra något innan vi ska sova, God natt puss<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

WTF?!?!?!?! vadå BÄRRIS? Ta fan inte mitt och marcus ord, morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! :(

2008-12-30 @ 01:17:59
URL: http://oliviao.blogg.se/
Postat av: ida

jag föredrar GRRRRRRRRRRRRRRR ist för morrrrrrr mohahahha :)

2008-12-30 @ 13:41:18
URL: http://sandiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0