helgen.

i fredags var jag helena o elin o olivia o och träffade daniel och emil o alla dom. gjorde ingenting hade tråkig!
i lördags var jag med min bästaste vän och hade de jättemysigt med middag, och så. sen var ju sjukt taggade att dra på fest och vi skulle åkt till en fest men dom som bjöd in oss skulle iväg så vi 2 fick damp och visste inte alls vad vi skulle göra. vi bestämer oss för att ta dit någora brudar elina olivia tove och tove mycket trevligt vi är hos helena tyyp i en timme sen åker vi till festen iaf, våra kompisar fixade in oss där vi blev sjukt glad över de :) när vi var där var de helt okej, de finns ju alltid någon / någar man stör sig på, den kvällen blev jag irriterad över en som kanske står mig när... iaf efter att vi varit där kanske i två timmer så springer alla runt för att ta bort  allt öl och sådant för henns far skulle kommit hem men han gjorde inte allt åkte fram igen, men vi fick ställa tillbaka allt efter tyyp 1 timme.. tyvärr. efter att tag vandrade helena till micke :) mycket trevligt för henne men tråkigt för mig, min partypingla drig :'( efter de var alla tvungna att dra där ifårn på "rikigit" för då komm henne far. efter de blev de bussen hem och SOV!

idag iaf ska jag plugga lite jag ska på dans vid 5 :) då får jag träffa helena :) blir säker mycket snack om går dagen :)

 puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0