.

hejsan!
kommer aldirg på någon bra rubrik, så idag blev de en  . iaf idag vaknade jag hos helena, vi kollade på lite klipp ifrån körslaget, haha mycket skojigt!
sen kom mamma och hämtade mig ifrån helena vi åkte till barkarby och handlade lite, köpten ett tublinne/kjol sen köpte jag lite sminkpenslar och en ny mobil, och 2 par skor :) ett par svarta stövlar sen sen ett par tyyp bruna skor med ludd i (?) aja sen  åkte jag hem fixa lite med mobilen, sen mötte jag olivia och vi gjorde väl inget speciellt :P

Imorgon ska jag och helena till solna! vi ska fixa våra naglar wippi vi har snacka om de väldigt länge nu så, nu ska vi fixa dom till nyår! sen ska vi bara ta en chillkväll eller som jag kallade de "tjejkväll" vi ska ha mask och bara tare lungt, sen äre bara 1 dag kvar, fatta EN DAG kvar till NYÅR, helt sjukt kul. jaja nu ska jag kolla på film tror jag kanske skriver igen senare


hareeeeeeeeeeeee / IDA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0